Kyllä se ihmetyttää miten välillä tuntee itsensä sitten.. hmm.. kolmevuotiaaksi...

Niin ja hammasdaudoistakaan ei ollu hyötyä.

Me siskon ja kaverin kanssa oltiin uimaan lähdös eilen ja matka tyssäs aika lyhyeen kun oli kyy tiellä. Eli.

-Hui kauhistus käärme tiellä!!

-muksis.

-räiskis.

-ryminää.

-ihmisiä ja pyöriä sekasin kasassa keskellä hiekkatietä.

-auts.

-ota sää noi laukut.

-mun leggingsit meni rikki. ):

- sun huuli on raudois.

-hyi saasta.

Nii, eli käärme selvis naarmuitta kun me kaikki väistettiin sitä. Tai siis mun sisko ekana ilmotti tästä luikertelijasta meille ja väisti mua päin ja mä väistin sitä ja pyllähin pyörän kanssa ja kaveri tuli perästä mun pyörän päälle ittekkin. ja jäi jumiin pyörien ja laukun väliin. ja kyynärpäähän tuli pipi. Ja sen diagnoosi oli myös miljoona isoo mustelmaa ja kyynärpäähän laastari.

 Ja mun diagnoosi: huuli irtos ittestään telaketjuista mut se on vieläkin turta ja tyhmän näköne, vasen käsi teipattu erinäisillä laastareilla kokoon ja nilkas rasvalappu ja iso jännä valkonen laastari ja polvis laastarit.

Toisen polven ex-rupi aukes siinä rytäkässä ja se ex-rupi oli tullu joskus aiemmin samaisen kaverin kanssa koheltaiessa.  Ja suurta ihmetystä herätti mun vasen kämmen, miten mä voin naarmuttaa sen sammalla lailla molemmilta puolilta... Kuten jo todettiin, Vaan Me Onnistutaan. :D

Jäi uintireissu väliin siltä päivältä mutta yhdestä ei luovuta: ruuasta. Eli käytiin paikkaamassa ittemme ja mentiin KÄVELLEN kauppaan ostamaan karkkia ja syötiin suruumme. Ja katottiin kotona illalla leffa joka pätki kun kone on vähän krhm tukossa tai jotain...

Mulla kävi tuuri kun mulla on kädessä lisäks sopivasti vaan naarmuja muitten pipien lomassa niin voin sanoo kompastuneeni vattupuskassa. Kyllä nolotti.

Siinä vaiheessa kun mulla oltiin laittamassa laastareita, tuli mieleen, että tää on ihan kun neljä vuotiaana kun on päättäny omatoimisesti viskata apupyörät jorpakkoon...