Ensimmäistä kertaa mulla tuli verta päästä tänään  ja verta nenästä vuos sitten.

Jälkimmäinen oli kaverin synttäreillä, oli tosi kekseliäs idea pyöriä mäki alas kuperkeikoilla autotielle. Saattaahan sen arvata, että mä tulen kuitenkin nenä edellä maahan.

Ensimmäinen oli toisen kaverin luona. Oltiin yötä siellä (koska MagicBox on siellä. Toiset tuntee MagicBoxin telkkarina.) ja aamullla mä kekseliäänä tyttönä hyppäsin rappusten kolmen viimesen askelman yli ja tietysti liian korkealle, ja kuinkas kävikään. Katto tuli vastaan, se MOJAUTTI mua!! Ettäs kehtaskin tintata mua, pyh.
Onneksi Enni lohdutti mua: Eipä sulla mitään ainakaan rikki sie voinu mennä. Niimpä niin, umpipuuta. Hyötyä siitäkin. ;)
Eipä siitä ole mitään normaalista olotilastani poikkeavaa seurannut, tosin määrittelepä normaali. Siis mun kohdalla.