1252320406_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Säälikää ihmiset vähän, katto miten mun säästösika on orpo! Sillä on sikakova nälkä. Mä syön sen puolesta palan marjapiirakkaa.

Mulla ei ole rahnaa, ei sitten ei lutin lutia, ei vaikka kuinka hymyilis. Tai sikailis. Mikä siinäkin oikeen on, kun kesän jälkeen ei ikinä ole rahaa. -.- (Oliks toi nyt sitten taas niitä spessu random hymppiä?)
Ei sen puoleen että mä rahaa mihinkään oikeesti just nyt tarttisin, mutta olis kiva tietää että ON rahaa. Nii ja tietty maksaa velkansa Erikalle. Tähän väliin tulee sitten taas sellanen joku spessu random hymppä.

?id=6596273&h=a0d117509ee00796fd7ac001f4 Nauru

Spessu random hymppä. HYMPPÄ! hymppä hymppä, hymppähymppä.

Höh, mä haluun RAHNAA. Rahnaa ku roskaa. Roope toope ankka.
Jaa-a.

Mitenpä ansaita rahaa rehdein keinoin, kas siinäpä vasta pulma!
Tän jälkeen mun possus' on geometrinen kulma.
Rahaa vois saada vaik' runoilemalla,
mut' mun runosuoni pulppuaa rakoilemalla.

Pian joudun mä asumaan taivas alla,
sen mä siis ehkäisen ansaitsemalla.
Kirppari pöydän mä Helsinkiin vien,
ja rahaa saan mä saman tien.

Sitten mä kotona ahkerasti tiskaan,
ja kohta jo seteleitä roskiinkin viskaan.
Vaan mikäpä muu, auttaisi tässä,
velkahelvetissä, hirveässä?

Säästä, säästä,
työtä, työtä,
aina vaan, yötä myötä.

Rahaa saat,
runoilemalla,
niitä myyt,
ostarilla.

Mutta vippiasemaltahan rahaa saa (viiskyt viiva kolmesataa) koska vaan!
Ja unen näit, johan mä sanoin, että mä haluan veloista eroon en lisää niitä. Toivottavasti kirppari tuottaa hyvin. Kaikkihan Kim Possible kirjoja haluaa. Ja High School Musical 2 DVD:n. Sitä ainakaan ei varmaan kellään vielä ole. Mutta kyllä sen joku ostaa, kun halvalla saa. ;D <--- Spessu random hymiö.

Mä voisin jakaa mainoslehtiä, mutta kun ne pitäis yleensä jakaa keskiviikkosin ja lauantaisin, ja viikonloppuina en ikinä ole paikan päällä.  -.-

Eli ideoita pliis, mistä te saatte rahanne? :D