Miten on mahdollista, että joka paikasta sanotaan täydellisen päinvastoin kaikki ohjeet?

Mä en mene omassa seurakunnassa riparille. Meille sanottiin täältä että jos omasta seurakunnasta tulee tehtäviä, niitä ei tarvitse tehdä, kun me saadaan tääältä toiset tehtävät. Tänään mä varmistin vielä mun riparilta että onko se varmasti niin, ripari kun on jo edessä ihan pian. Sieltä vastataan että ei, kun kyllä ne tehtävät pitää tehdä kuitenkin. Meni hermot. Kaikki tehtävät tekemättä. Eikä mulla edes ole niitä tehtäviä.

Toinen hieno homma mikä meni sitten mönkään, oli virkatodistus. Meille sanottiin että sen saa hakea kun on tehnyt tän seurakunnan tehtävät. Mä käyn viimeisen messun tänä sunnuntaina, eli saan sillon sen. Huomasimpa vaan, että jossain vanhassa kirjeessä viime syksyltä mun riparilta sanottiin että virkatodistus pitää toimittaa sen vuoden loppuun mennessä. Hieno homma mä en edes ole vielä saanut sitä.

Mua alkaa pikkuhiljaa kyrsimään että menin koko riparille. Mä joudun tekemään kaiken uudestaan ja vielä kahteen kertaan kun saan joka paikasta eri ohjeet mitä tehdä. Turha on sitten mua syyttää kenenkään tästä, mä olen vain tehnyt niinkuin on käsketty tehdä.