Sande oli oikeessa kun se kerto kuinka samanpariset sukat tuo pahaa onnea.

Ja tänään oli sitten se päivä kun mulla oli parilliset sukat ekaa kertaa sitten syyskuun.

Mitäkö siitä seurasi?

1. Mulla oli jotenkin hupaisa aamu, kaikki vähän nauratti mua. Sen jälkeen päivä kyllä ottikin nämä niin anteliaasti jaetut oudot nauruntyrskähdykset.

2. Mun tuli kiire bussipysäkille, dösä lähtee kymmenen yli.

3. Ei vais, bussi jätti taas tulematta ja se tulikin vasta vartin yli.

4. Seisoin siis pakkasessa kymmenen minuuttia. Ilman kaulaliinaa ja iPod hanskassa bussikortin kanssa.

5. Bussilla kesti viis minuuttia jo siihen, että se pääs ekalle seuraavalle pysäkille.

6. Niimpä niin, se oli ruuhkainen aamu.

7. Ja sen takia mä sain stressinäppylöitä kun luulin myöhästyväni koulusta.

8. Edelliseen liittyen mä pähkäilin tosi kuumeisesti, miten sanotaan englanniks, että bussi juuttui ruuhkaan eikä sillä tiellä sattunut olemaan bussikaistaa. Niin siis siihenasti, että mä jäin tuijottamaan silmän pyöreinä nenä bussin ikkunassa kiinni ja suukin pyöreänä kuinka meren jäällä oli tosi paljon pilkkijöitä. Ainakin 4, waaau. Ihmeellistä. Oh la la la la la la la laaa... Tämän takia mä sain harmaita hiuksia.

9. Niin ja Kampista kaikki bussit lähti vasta joskus kymmentä vaille, paitsi 103 joka sattu olemaan siinä laiturilla lähdössä.

10. Mä hyppäsin satakolmoseen ja sillä matkalla mä sain näppylöitten ja harmaitten hiuksien kanssa --tähän väliin on paras varmaan ilmottaa ennenkun unhodan mainita että tän tietokoneen valot vilkku äsken hyvin musiikin tahtiin! ha haa kuuntelen siis ipodia niinku marie serneholtia (älkää kysykö, se tuli sekalevyn mukana) ja ne valot meni sillai hienosti välkky :D-- niin niitten näppyjen ja harmaitten hapsien sekaan ilmaantu öö no jotain ikävää kummiski. Kyllä mulla oli jokou hieno idea tähän, mutta se nyt pääs livahtamaan ton valo välkytys jutun aikana.

11. Niin sillä matkalla sain siis syvän rypyn otsaan kun laskeskelin kannattaisko mun jäädä jo Filmtownilla pois ja kävellä koululle vai jatkaa bussilla. En tienny kummin menee kauemmin siitä.

12. Päätin sittenkävellä -siis juosta tässä tapauksessa- mistä seurasi armoton hiki kun mä koululle asti pääsin.

13. Mä hikoilin turhaan. Tosi tyhmää tuhlata kallisarvoisia nesteitä. Mutta mistä mä olisin voinut arvata, että mulla oli vielä kymmenen minuuttia aikaa.

14. Se hiki kyllä vaihtui aika pikaseen kylmiin väreisiin, mitkä hiipivät pitkin selkäpiitäni varmaan vartin sen jälkeen, kun SE yks mokoma rasvaletti tuli näkyviin. Sääri siis. Siinä välissä ehti tulla myös mukava kröhiminen ja yskiminen kun joku käveli ohi ja kummallinen röökin lemu leijaili sen perässä. Yhh...

15. Koulussakin me vielä meinattiin feilata pari kertaa Marian kanssa. Sekoiltiin kun oli tt tunti, luultiin et on bilsa. Luultiin et on kakkosessa, olikin nappulassa, kas eipä ollutkaan kun yhdestoista! Vai olikos se muuten sittenkin hissan tunti...?

16. Nyt missasin Frendit kun kirjotin tänä enkä huomannut kuinka mulla vierähtikin koneella taas aikaa. Räkä. No toivottavasti en juutu Facebookkiin, jotta ehdin vielä katsoa Simpsonit ennen NCIS:sää...

Ja huomatkaa, mä en kuitenkaan feilannut totaalisesti mitään: mä ehdin bussiin, mä ehdin kouluun, näen parhaat telkkariohjelmat, sain jopa iPodin kuulokkeet kuntoon (kai.) !!

ainiin, 17. Mun epäonniset iPodin kuulokkeet, jotka oli rikki alusta asti. Niin mä ainakin luulin. Menin kysyyn sieltä, mistä ne oli ostettu. Ne käski mennä seuraavana päivänä Mac Huoltoon kysymään asiasta. Menin ja siellä se ihminen puhu kuulkaa sellasta nörö-kieltä, että tajusin siitä muutaman sanan. Tässä ne suunnillen on: apple.fi, ei kuulokkeissa vaan iPodin --- tähän väliin se sano sellasen sanan mitä mun sanavarasto ei kata, joten en tiedä missä ipodin... tuki, netissä, ohjeet, ymmärsitkös. Ja mä vastasin juu kiitti kauheesti. Se vielä huomautti että jos tää ei toiminut, niin palauta kuulokkeet ja saat uudet tilalle. Hmm, musta tuntuu etten ehkäosaa tehdä tätä ihan oikein, mutta tein mitä tajusin. Siis menin apple.fi ja Tuki kohtaan ja sieltä jatkoin ominpäin. Siellä sanottiin että jos kuulokkeet ei toimi, niin kokeile nollausta. Mä en tiedä miten se tehdään, joten etsin siihen ohjeet ja onnistuin. Ja tajusin et toi on tapahtunut mulle aiemmin ihan vahingossa! Juu-u ja nyt nää kuulokkeet toimii ihan hyvin. Ainakin vielä. Jos ne alkaa säriseen ni yritän uudestaan, ha haa olempa viisas tyttö! :)

Eiiiiiiiihhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Simpsonit alkaa, nyt telkka päälle. Vaikka kyllä mulla vielä olis vaikka mitä tekemistä, mutta noooooooo, ehkä joskus toiste...