Hahahaa! 8]

Voi kun ne uudet seskat on niiin pieniä..! Ittekkin oon niin paljon isompi. No vanhempi. Ja isompi. On siellä pari hmm.. hieman isomman puoleista jäbää jotka on muakin isompia. Mutta ne käyttääkin kokoonsa hyväkseen ja höykyttää pikkuruikkuseiskoja. Se saatiin todeta tänään omin pikku silmin. Siis vierestä tietenkin. Mä en oli pikkuruikkuseiska. Mä olen tietty isoläskikasi.

Ennen äikäntunnin (<3) alkua me istuttiin kätävien välissä olevassa akvaariossa siis mä ja mun luokkakaveri. Ja siinä oli kasa niitä isoruikkuseiskoja. Siis en mulla oikeesti ole mitään seiskoja vastaan, olinhan mä ittekkin vielä vuos sitten sellanen. Pikkuruikkuseiska. Tai sitten isoläskiruikkuseiska. Hahaa, me oltiin kaikki joko pikkuruikkuseiskoja tai isoläskiseiskoja tai isoruikkuseiskoja. Mutta ruikku mä en ollu. Niin niin kuitenkin siinä missä oli isoseiskoja kasa, niin siihen tuli yks wannabekovis-pikkuruikkuseiska ja rupes tökkimään ja lällättelemään sitä isointa isoseiskaa. Ja se isoin isoseiska vähän.. niin no, mosautti sitä. Tai siis ei varsinaisesti mosauttanu mutta vähä sillai.. nii. vähä pikkusen vaan mosautteli sitä. Siis ei hakannu mitenkää vaan siis pisti ojennukseen sen. Ja se pikkuwannabe luikahti lierosti loksien väliin piiloon. Ja tuli hetken päästä takas lällättelemään.

Siinä se taas nähtiin; Kun ei opi hyvällä, eikä edes pahalla, niin on parempi lampsia tunnille. Sekin pikkuwannabe sai uudestaan mosautukset ja sitten tuli jeejeeopehuraa ja pelasti molemmat pälkähästä ja aloitti tunnin. Toivottavasti olis ollu oiiikenin vaikeeta matikkaa. Vaikka veikkaampa, että sen pikkuwannabeen älyllä kaikki on vähä hankalaa ku ei tajua edes lopettaa lopetta ennen kun tunti alkaa. Jne. Tätäkin jauhamista vois jatkaa ikuisuuksiin. Mutta njääh. En mä taida. Mä taidan mennä iltatreenien ja piiitkien venyttelyjen ja ilta toimituksen jälkeen, niin. Nukkumaan. Ja aamulla sitten kymppiin. Koulunpenkille, ja kieliä opiskelemaan. Mulla todellakin on tiedossa kielipäivä. Eka tunti ruotsia, sitten enkkua, sitten valinnainen enkku kaksois. Niinku ruotsi, enkku, enkku.