Mä taisin tehdä ennätyksen. Sehän suju ihan hyvin. o.O Hyvin hyvin epätavallista mulle.

Mä näin matkalla kun menin vähän kiretotietä sinne niin yhes risteyksessä mua tuli vastaan ruskeisiin pukeutunut mies. (Mä en halua tietää miks sillä oli ruskeeat vaatteet..) Sitten kun mä tulin takas sille tielle mitä olis päässyt nopeiten hammaslääkäriin, niin se sama äijä oli nyt siinä! Se ihan selvästi vainos mua. Ja kaiken huippu, kun mä menin sisälle sinne hammaslääkärin taloon, niin sekin meni sinne! Mutta se jäi alakertaan. (Luojan kiitos, ihan vaan sen omaks parhaaks. Parempi tietää, että muahan ei vainota.) Niin varmaan. Ehkä sen kahvihammasta kolotti.

Sitten siellä hammaslääkärissä, tai siis piinapenkissä, kuten mä olin joskus pienenä kirjottanut mun päiväkirjaan, niin ekaks se tyyppi oli epätavallisen ystävällinen ja silleen ja sitten se huomautti, että olet sitten ollut vai koko kesän siellä Keuruulla? Joo, no olinhan mä. Onko valittamista. No nyt on sitten mennykin puol vuotta ettet  ole päässyt edes hammaslääkräiin. Jaaha. Selvä tapaus. Sitten se avas mun suun ja sen silmät mollahti päästä ulos. Onneks ne ei tippunu mun suuhun, se kun sattu olemaan apposen auki. Eka mä luulin, että se havaitsee, että mä olen lintsannut pari hampaiden pesua, ja haistaa mun hengityksen ja siks niin järkytty. Mutta pian mä sain tietää sen hämmästyksen oikean syyn. - Sun raudathan on ihan vääntyny, oletkos huomannu? No en kyllä oikeestaan, kyllähän mä vähän kaaduin pyörällä tossa loppukesästä, mutta en mä mitään vikaa ole raudoissa huomannu.. Mä jätin kertomatta, että mun ylähuuli oli jumahtanu kiinni niihin. Ekaks se höpötti kaiken näköstä, eihän sun hampaille käyny kuinkaan, miten your teeth selvisi iskusta. osuiko päähän mikään... jne. Ei osunut päähän mikään kummemmin, vähän leuka pamahti maahan. No oliko edes kypärä päässä. No eei oikeestaa.. Mitäh, no nyt taisit sitten oppia pitämään kypärää! Mm.. No unissas. Tai siis tottakai! Ainahan mä pidän sitä, nyt vaan en satu tietämään missä se edes on..
   Kyllä mua vähän nolotti, kun se sano puoliks ittelleen puoliks apurilleen, että tällä kertaa laitetaan teräslanka kyllä tohon..
Mikäs siinä, mutta mä en tajua miks se kieputti siihen ympärille vielä muovia. Pehmusteeks? Ettei vaan tule rautoihin naarmuja kun seuraavan kerran kaatuilen. -.-
  Ens kuun puolivälin jälkeen saan  sitten alas raudat.