Se on vaan niin totta. Ootteko ikinä haistanu kolikkoa?

Mä fiksuna tyttönä keksin sitten siihenkin ratkaisun ja pesin kaikki mun kolikot. Kuumaa vettä+sebamediä+suklaan tuoksuista saippuaa=puhtaat kolikot jotka tuoksuu suklaalta. Tai se oli mun idea, mikä ei toteutunut. Ensinnäkin ainakin puolet mun kolikoista oli valmiiks kiiltäviä, ja ne loput puolet olu yhtä homeisia pesun jälkeenkin. Mä jynssäsin ne hammasharjalla. Se oli mennyt pilalle jo aiemmin.

Aamulla mä nukuin puol tuntia pommiin ja tuli hieman kiire (enkä edes myöhästynyt). Jälleen kerran mä saan todeta miten oikeessa fb on. Se yks ryhmä joka menee jotenkin näin: It's funny how fast u can wake up when u realize that u're overslept. Niin totta. Onneks. Jos mä heräisin yhtä hitaasti kun tavallisesti, mä olisin tuplat myöhemmässä.
Ja tästä puolen tunnin lisä torkutuksesta johtuen mä olin ihan naatti ja oikeastaan puoliks unessa kun mä pesin hampaita. Jossain vaiheessa mä tajusin kattoa vähän mitä olin laittanut harjaan. Siinä oli tahnan sijasta kasvorasvaa.

Siispä se hammasharja jouti vallan mainiosti pesemään likasia kolikoita. Vaikka enpä kyllä tiedä kummat on puhtaampia, ne kolikot vai mun hampaat.

Sen jälkeen kun mä olin pessyt ne kolikot, mä huomasin, että se ei ollut edes se sama hammasharja. Siinä tilanteessa en vaan voinut kun hymyillä ja nakkasin sen epäonnisen harjan roskikseen ja tänäkin iltana pesen hampaat sillä samalla kasvorasva-harjalla.