Mikä niissä hulluissa päivissä oikein on niin ihmeellistä?

Mä nyt ostin sieltä sitten puhelimen, kun kerran oli muka alennuksessa. Siellä oli muuten ihan sairaasti porukkaa. Ja kaikki bussit täynnä.

Busseista puheen ollen kun mä tulin sieltä takas kotiin bussilla, kun en jaksa kävellä. Mä olin ostanu mulle jätskin mitä mä sit söin bussissa. (Kuski mulkas mua ilkeesti kun menin sisään) Mä tein varmaan ennätyksen mitä kaikkea mä huomasin siinä matkan aikana. Joka siis kestää vähän alle viis minuuttia. 1. Mun luokkalainen oli samassa bussissa, toisessa päässä vaan. Ja se selvästi juonitteli jotain sen kaverin kanssa kun se vilkuili mua ja sen jälkeen se sen kaveriki vilkuili mua. Tai sit se huomas mun jäätelön ja alko himoitsemaan sitä ja kuolas ieli pitkällä ja sen kaveri ojentu pyyhkimään kuolaa sen suupielistä.

ja 2. mä näin just sellasen punasen avo Ferrarin mistä mä joskus pari vuotta sitten haaveilin! Voi hitsi se oli makee. ja 3. mä sotkin bussin penkin jätskiin. Sen kerran kun menin eväitten kanssa dösään, niin enkö mä valuta siitä puolet lattialle. Mua vastapäätä istuva nainen, voi, olisipa joku nähnyt sen ilmeen kun se katto mua ja mun jätskiä vuoron perään ja mulkoili sekin sitten niin ikävästi. Mä pyyhkäsin vaivihkaa mun sormenpäähän joutuneen jäätelöläikän penkin reunaan ja siitäkös se tyyppi vasta suivaantu. Näytti just siltä kun olis pian alkanu parkumaan mulle jotain.

Ja yks kelle mun teki mieli tänään alkaa parkua, oli joku kersa hulluilla. Mä olin kassajonossa ostamassa läkeroleja ja patukoita (oli tarjouksessa niin ostin, vaikka olen karkkilakossa. Sanoinhan mä että ne haamut tekee mut hulluks.) Voi hitsi mä säikähin kun joku puristi mun persettä ja kännyin kattoon taakseni ni sellane kolkyt senttii korkea napero hymyilee mulle tosi ivallisesti! Että kehtaskin. Mä oli hyväntahtonen ja aattelin ettei se ehkä se ollu. Tosin se ei ollu mikään mailman ihanin kakara muutenkaan, se lappas maitopurkit riviin lattialle ja nojas pikkusiskonsa kärryyn niin kauan että se meinas kaatua. Joo, ja eikö kohta se taas oo hiplaamassa mun takalistoa! Käännyin ja mulkasin sitä niin ilkeesti kun osasin yhtäkkiä ja se irvistää takasin. Mä irvistän sille, maksan ostokseni ja lähden vetään nopeemmin kun koskaan. Ja se nappula jää sinne irvistelemään ihan ittekseen.

Mä menin ostamaan sitä mun puhelinta toisesta kerroksesta. Se on nyt sellanen kosketusnäyttö. Ihan siisti se on mutta en mä sitä osaa käyttää ja pelitkin on maksullisia. Ja mitä siitäkin seuraa, voitte kuvitella: kosketusnäyttö + mun tahmaset sormet = <33