[Otsikko xD]

No täh ku aina kestää.

Mikä siinä on, ja varsinkin aamulla. Siis jos kaikkien pitää keretä sinne ennen kahdeksaa kun on niin kiire kiire kiire, kouluun jee! ??

MEillä ainakin on se joka aamuinen vessanjonotus rutiini. Mä herään aina viimesenä, kun tykkään niin nukkua vähän pitempään ja sitten pompata kauheella kiireellä ylös, rentut niskaa, meikit naamaan ja reppu selkää ja menoks monoks. Mutta jos sattuukin heräämään vartin aikasemmin nii hurr. Sitte menee hermot. Vaikka mulla ei oo edes mahollisuutta pudota väärälle jalalle/puolelle sängystä kun on kukkapöytä toisel ja seinä toisel puolel ni mun pitää kiemurrella sieltä pois. Kun mä ja Erika herätään niin iskä on jo koneella jos se on kotona, ja jos se ei ole koneella niin sitte se on syömässä. Ja äiti lähtee ekana töihin niin sekin kerkee käydä hoitamassa hommat ennen mua. Mutta Erika, kas siinäpä vasta pulma; miten saada isosisko nopeasti vessasta ulos?

Vastaus on tietty harvinaisen yksinkertainen: nuku itse myöhempään. Vaikka kaikki mun vastaukset on yksinkertaisia, tää on varmaan yksimmäisistäkin yksimmäisempi. Niin että Luojan kiitos mulla on tässä jaksossa kaks päivää viidestä kympin aamuja. Muut on menny kaks tuntia sitte. Ha ha! ;D