Njääh, mun piti tänään päästä jo harkkoihin kun oon ollu poissa nyt viikon pari sen nilkan takia. On vieläkin kipee jos siihen koskee. Mutta päätin yrittää.

Ja mun piti polkasta sinne polkupyörällä kiireenvilkkaa suoraan koulusta liikkatunnilta. Muuttaa, kävi pikkumoka, taas kerran. Meillä on harkkoja Matinkylässä ja Espoonlahdes. Tänään luulin et on Matinkyläs. Nii, ja poljin sitte sitte mutta olin sen verran ajoissa, että istuin sillankaiteelle syömään eväitä ja pelaamaan Tertistä jonka Sande ystävällisesti mulle lähetti puhelimeen, ja johon oon jääny sillain koukkuun, että täydellisyydentavoitteluhulluudessani hermot menee jos en pian pääse seuraavalle tasolle.
      Nii ja sit oli enää vartti aikaa harkkojen alkuun, ni menin hallille kattoon missä kopissa me ollaan. Koko ETK:ta ei ollu koko taulussa sille päivää. No, menin toiselle hallille. Siellä oli taulussa pelkästään ETK:ta. Mutta vääriin aikoihin. Kävin kuitenkin kiertämässä kopit, mutta. Ei näkynyt mun ryhmäläisiä. Menin pihaan pyörän luokse ja soitin Erikalle, joka kertoi että tänään on harkat Espoonlahdes. Plää, no en sitten kerennyt harkkoihin. En tänään. Parempi onni ensi kerralla, vai? Sittempä nährään.