1258748185_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä olen taas tosi ajoissa päivitysten kanssa ja nyt lisään sitten sen mikä piti olla viikko sitten. Mutta kun mulla menee hermot puhelimen kanssa (mä otan kaikki kuvit tosi laadukkaalla kännykkäkameralla) kun se lagaa joka kerta kun siihen laittaa muistikortin takasin. Voiskohan siihen jotenkin vaikuttaa se, että itse puhelin on hieman täyteen pukattu..? No, tuskimpa.

1258748219_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Mun huoneesta tämä kuva on. Haapamäellä oli sitten luntakin tullut. Niinku pari senttiä. Mene ja tiedä, onko ne vielä maassa. Viikkohan siitä vasta on.

1258748225_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Aijaijaii, mun huonen keinutuoli. Siinä mä tykkään kiikkua ja lukea. Tosin olis voinut olla ihan fiksu ajatus ottaa lukemiseks kirja joka pitää olla viikon sisällä luettu äikkään. Mä olen ehkä, no sivulla sata.

1258748240_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tää nyt ei ole mitenkään viikonloppuun liittyvä, mutta viimeviikolla kaikki alkoi. Mä rämpsytin valoja ja lamppu kärähti. Se suuttu mulle eikä enää syttyny ja sitten oltiin viikko ilman valoja. Tällä viikolla siihen sitten vaihdettiin uus lamppu kun saatiin aikaseks ilmoittaa asiasta iskälle. No mene ja tiedä riippuuko se mitenkään siitä, että nyt siinä on energiansäästölamppu, mutta nyt meijän ikkunaverhot muuttui limen vihreiksi (kuten kännykkä-laatu-kuvasta hyvin ilmenee). Ennen ne oli sipnapin keltaset, nyt ne on kirkkaat vaaleen vihreät. Aika makeet mun mielestä. Siis loppujenlopuks kuitenkin, kun mulla oli toissapäivänä koulussa vihreä paita ja valkoset kengäs joista mä maalasin askartelumaaleilla sen Nike merkin vihreeks (koska Ennin poikaystävällä olis muuten ollut samanlaiset) niin sinä päivänä sattui sopimaan asuni jopa huoneeseen. Tästä lähin taidan pukea ne vaatteet aina torstaisin. Tosin niin olen tehnyt koko syksyn. Sitäpaitsi se oli eilen eikä toissapäivänä. Mene ja tiedä sitten.

1258749069_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tältäkö Silkkiniityillä kuuluu näyttää MARRASKUUSSA?? Ruohohan on vihreää kuin keväällä, kas missä lumi on? Valkea joulu: tullako vai eikö tulla, kas siinäpä vasta pulma.

(Näin muuten Stockmannilla kivan Hamlet -kirjan, oikeen paksun ja puukantisen ja vanhan näkösen, ja se ei ollutkaan kirja vaan laatikko! Jännnnittävää, eikö totta?)

(Tänään söin paljonpieniä pyöreitä mandariineja, ne on eri kivoja, kuten Nakke Nakuttaja sanoo, ainakin niissä vanhoissa sarjiksissa.)

(Hahahaaa)

(Muha muha)