Mä en tiedä pitäiskö mun nyt itkeä vai nauraa: Mä en osaa edes myydä pois mun kurpitsaa Happy Aquariumissa.

Ehkä mä tosiaan olen vähän toivoton. Tai sitten aivoton. Ajankulukseni pelailin facebookissa happy aquariumia ja ajattelin ansaita hieman rahaa jotta saan uutta tavaraa. Eli päätin myydä mun halloweenkurpitsan, siitä sais paljon rahaa. Ja se on mun ainoo tavara. 
 Kuuntelen Weird Alia ja kone tais ruveta joraan tai jotain, mutta kun mä olin myyny sen kurpitsan, se tuli siihen uudestaan! Myin sen uudestaan, ja rahaa tuli. No jäin sitten näpyttämään sinä "sell" nappia ja nyt mulla on kasassa jo mukavasti reilut viistoista tuhatta.
Jotenkin alko naurattamaan kun totesin että mulla tossa ruudulla viistoista donaa ja puhelimesta soi Aamupoikien Pummi. Mikähän siinäkin on? Mä ajattelin että sellanen satatuhatta olis kiva pohjasäästö mulle ja sitte ei haittaakaan jos se kurpitsa mätänee.

No, ei se mua haittaa. Raha siis.

Ja taas kerran, sain ongelman loistamaan parhaassa mahdollisessa valossa!

15:18

Huah, miten mä aavistinkaan, että näin voi käydä?

Mä aloitin mun hienon akvaario imperiumini ostamalla uuden akvaarion, jonka seurauksena mun rahasamponi katosi. Silti mulle jäi ne reilut 38 tuhatta. Ostin tuutin täydeltä kaloja ja rapuja ja etanoita ja sitten ostin pääsiäissaaren pään (hururu, anna kumipuru) ja kun sitä ei alkanut kuulua niin klikkasin päivitä, ja mun rahat kyllä päivitty pois, mutta pääsiäissaarta ei tullut vieläkään! Mä sitten jouduin ostamaan sen ihan tavallisesti ja siihen menikin mun kaikki rahat.

Mitä tästä opimme? No paljonkin, emme mitään ja nyt mä säästän helmiä että saan hauskan sukeltelevan hamsterin!