Tällä kertaa se en ollut minä joka munas. Erika unohti puhelimen kotiin ja se sai lainaks äitin toisen puhelimen, ähähä. Käytiin syömässä pizzaa mikäs-sen-paikan-nimi-taas-olikaan:ssa ja ähähähh se en ollut minä joka pudotti veitsen lattialle ja melkein toisenkin veitsen ja läheltä liippas ettei tippunu pala pitsaakin. >:---DDD Kyllä muuten oli ihan SAIRRRRAAAAAN hyvät pitsat siellä. Vaan-mikäs-se-paikka-olikaan...

Kirjamessuilta löytyi pari keittokirjaa, Aamunkoi ja MYYRIÄ!! <3 Voi mä rakastan Myyriä!

 myyr%C3%A43.jpg

Keittokirjan ostin, sellaisen pienen missä on satakakstoista ohjetta suklaasta. Voi, kuinka mä rakastankaan suklaata!

suklaa.jpg

Ja Aamunkoi, ah. Kuinka mä rakastankaan Houkutus -sarjaa! Vaikka mä en tykkää kyllä tosta neljännen osan suomenkielisestä nimestä. Yhh...

 

breaking_dawn.jpg

Aijaijaii, saan joululahjaks E:ltä Myyrä -seunäkalenterin! Voi, kuinka olenkaan hulluna Myyriin!!

myyra.jpgkuina_myyra.jpgkk_kuvitus_myyra3a_1208.jpg

Jauu haluankin mun tulevaan kartanoon jonkun huoneen yhdeksi seinäksi Myyrä tapetin... x) Makee tulee. Myyräkin tulee.