Mikä siinä on, että tavarat vaan hajoaa käsiin? Tai ainakin mun käsiin..

Mä en ollut ehtinyt laittaa siihen kehykseen vielä edes yhtään kuvaa. Ja mähän siis ostin sen joskus monta kuukautta sitten. Mutta mähän sain kamerankin vasta ihan vähän aikaa sitten. Tai no onhan siitäkin jo yli kuukaus. Mutta kuitenkin, mä en ollut saanut siihen vielä edes yhtään kuvaa kun mä jo hajotin sen! Tai siis se tippu lattialle ja meni niinsanotusti kolmeen osaan. Pyhä kolminaisuus: laita, toinen laita ja kolmas laita.

Onneks on Erikeepperi joka korjaa sen. Kun ei löydy jeesusteippiä. Sehän se kaiken korjaa. Erikeepperi sijaisena.

Mikä siinäkin muka on, että parvekkeilla tupakointia ei voida kieltää? Ja minkä takia pitää  polttaa niin että se tunkee sitten ikkunan raoista ja ilmastointi aukoista sisään? Mikä ihme vaivaa kun pitää ylipäänsä polttaa? Meille tulee monta kertaa päivässä savut sisälle ja meillä kun ei kukaan polta niin musta se nyt on vaan vähän kohtuutonta pistää meijänki keuhkot pilalle. Ei mulla niitten keuhkoilla ole mitään väliä jotka ite ne röökaa pilalle, kuolkoot pois jos haluavat joo mutta miks minä minä minä ... Ja kiva se kun ei voi olla omalla parvekkeellakaan kun sielläkin haisee. Ja mitään ei auta jos avaa ikkunan, päinvastoin kohta varmaan lentää tumpit ikkunasta sisään.

Nyt ei kyllä jaksa valittaa.