On se kuulkaa surkeeta kun jätskikin viedään käsistä.

Mun teki koulun jälkeen kauheesti mieli pientä pyörremyrskyä mariannella ja daimilla. Mä kävin coffee housesssa syömässä suklaakakun palan. Sitten mä menin ostaan sitä jätskii ja päivä meni pilalle jo siitä että siellä ei ollu daimia. Mä jouduin ottaan geishaa. Ja mä olin vielä erikseen laskenu ja kahteen kertaan wettä mun rahat varmasti riittää siihe ja jää vie yliki.

Eka ku lykkäsin ne rahat sille myyjälle, se penko sieltä jonku eestiläise viiskytsenttise. Se alko marmattaa mulle että tämä ei ole lainkaan oikeaa valuuttaa. Jo on kumma ku ei käypä raha kelpaa.
Seuraavaks se syynäs niitä rahoja lähemmin ja löytisieltä kakssenttisen ja alko taas marmattaan. "Tämä ei riitä" Sit se valitti, että Tästä puuttuu vielä viisitoista senttiä! Mulla oli viis senttiä jäljellä ku se oli jo karsinu puolet mun rAHOISTA ppois ja annoin sen sille sitte. Eikö tää ala marmattaan et Tämä ei ole viisisenttinen tämä on yksisynttinen. Ja kaiken huippu, kun se oli jo neljästi pilannu mun päivän, se OTTI MULTA SEN JÄTSKIN POIS. Kauheet traumat jäi enkä enää ikinä mee spaissii. Mä noidun sen myyjän seuraavan kerran kun mä meen sinne.