Jauu, hyvin menee..

Tänä aamuna kun mä menin vaatehuoneeseen vaihtamaan vaatteet niin mä jotenkin onnistuin taas telomaan itteni.
Tai siis kun Erikalla on siellä pussissa pajukeppisäilö kun se kai atteli tehä joskus tässä pajutöitä. Niin mä vahingossa survasin jalkani yhteen niistä tikuista ja se meni mun kovin herkkä hipiäisestä kantapäästäni läpi.  Voi tätä surun päivää! Niin. Siihen sitten laitettiin aamulla laastari ja se puhistettiin ja sitten menin kouluun.
Nyt se on ollut koko päivän ja on vieläkin ihan sairaan kipee koko kantapää ja sille ei voi astua. Vähän on vajaan näkösttä kun ma kaahailen ilman toista kantapäätä. Tai siis mä käytän kyllä sen jalan varpaita mutta ah ja voih, kantapäähäni koskee niin, ettei sitä voi use to. Ja kun mä tulin kotiin vähän aikaa sitten ja ilmotin iskälle etten voi mennä harkkoihin kun kantapäähän sattuu niin voi toisen kerran. Mä en tajua mikä siinä on että aikuset sitten vannoo aina ja kaiken rakkolaastarin nimeen. Se käski pistää siihen rakkolaastarin ja jäälle vaan kyllä se kestää! Mä en ihan usko että voin tämänkään laastarin kanssa jäälle mennä kun ei voi astua. No kai sä nyt voit jotain askelia tehä ja sellasta, jätät hypyt väliin tänään. Joo-o ihan kun se vaikuttais jotenki siihen että mä astun sille. Ja luistimilla on vähän paha mennä varpaillaan.. Mä nyt yritän vielä kerran kun se tulee kotiin, niin sanoa sille järkipuhetta, että mä en voi tulla harkkoihin nyt kun en voi ASTUA tällä jalalla. Koko kantapää on ihan turta, mutta kyllähän se kestää jäälle vaan!