Me oltiin viikonloppu Kurussa jollain mettä kämpällä med Sillanpäät. Meillä ei ollu pyyhkeitä mukana kenelläkään ja käytiin sitten ostamassa niitä parit Kurun mega citystä. Kas kun ei siinäkin vannottu rakkolaastarille.

Me pelattiin Monopolia. Siitä tuli legendaarinen Monopoli peli. Kun se peli loppu, niin Aleksilla oli 104miljoonaa euroa jos se olis myyny sen kaikki hotellit jne. Ja niitä hotelleja sillä oli puol pelilautaa, ne loppu kesken. Mokomaki vahraz.
Ja sitten sueraavalla kierroksella mä hävisin kunniakkaasti parin kierroksen jälkeen. Jotenkin mä en vaan ikinä osunu mihkää hyvään kohtaan.
Ja kolmannella kierroksella, sunnuntai aamuna, mä olin juuri voitolla, kuten yleensäkkin, tietysti. Ja sitten piti lähteä. Pööh. Mun hijano imperiumin alkuni tuhoutu alkuunsa. -.-

Ja mä ostin samalla kun ostettiin pyyhkeet, sen legendaarisen Seittemän ja Puolen euron lampun. Siinä on jalusta ja kaikki. Sellanen sopiva mikä menee taskuun, kätevä joka paikassa, hyvä led-lamppu, eikä sitä tule ikinä tarttemaan missään. Täydellistä.