Tänään päivä on jotenkin tuntunu menevän vaan niin täydellisesti. Oma hassu juttunsahan sekin on mun maailmassa. ;D

Vaikka eihän mun kaltasella tyypillä kerta kaikkiaan VOI mennä muuten kun täydellisesti.. mitä nyt välillä pikku munauksia ja mokia.. Arkirutiiniin, korjaan täydelliseen arkirutiiniin kuuluu nekin. ...joillain.

Niin, sain kuulla tänään lisää siitä  hammaslääkäri jutusta. Tai kun äiti siis soitti sinne info juttuun sinne, kun mua ei oikeen huvittais käydä siellä joka kerta ku siellä on sellanen sika asiakasystävällinen sika töissä. Se on niin kelju tyyppi ettei mitään rajaa. Niin äiti oli ystävällinen ja hoiti asian mun puolesta. Puhelimella. Mä mielelläni kertoisin tarkemmin siitä röyhkeästä tyypistä joka siellä päivystää, mutta en mä enää tarkalleen muista mitään siitä.. muuta kun kanamaisen ulkonäön. Ja mähän olen täydellinen, ainakin tänään, niin en halua loukata ketään, koska tietenkään täydelliset ihmiset ei ikinä loukkaa ketään. Ne mutisee vaan selän takana. Ja tää ei ole selän takana, koska tämähän on julkinen blogi.

Niin, niin, niin.. Mihinkäs taas jäinkään.. Aivan! Se hammaslääkäri juttu. Äiti siis soitti sinne tänä aamuna ja soitti sitten mulle ja kun se oli sanomassa, että se on sitten sillon - niin multa loppu akku. Tuurilla meni sekin, etten mä sitten saanut tietää millon se on. En kerennyt laittaa puhelinta lataukseen, oli jo niin kiire ah, opin tielle! Koulun jälkeen kun avasin taas mun puhelimen latauksen jälkeen, äitiltä yks viesti saapunut. Sulla on hammaslääkäri ens viikon tiistaina 8.9. klo. 10.05. Ja toivotti vielä hyvää päivää mulle. Mähän sanoin, että se oli 10.05!! Hate to say, I told you so.

Ja mun aiai niin täydellinen päiväni, mä sain matikassa tehtyä jok'ikisen tehtävän aukeemalta. Meillä siis oli kaksoistunti. Mutta sain kuitenkin, ja ne oli ihan iisejä. Potensseja ja niin edelleen. Oikeastaan matikka on ihan hauskaa. Siis jos ruotsiin vertaa. Ja siks mulle tulikin mieleen vielä siitä hammaslääkäri selkkauksesta, että jotta se olis aivan täydellinen, mulla on tiistaina 8.9. klo. 10.05 ruotsin tunti! Mä olen siis just sen ruotsin tunnin pois! Ja mikä parasta, keksin miten taas kerran fiksusti vaikutan positiivisesti mun ruotsin numeroon, mä tietysti kysyn sen päivän läksyt opettajalta enkä kaverilta. Niin kun kunnon oppilaat, täydelliset oppilaat, tietysti tekee. ;)

Ja jotta mun täydellinen päivä vielä vähän pitkittyisi, mä ryystän nyt pitkästä aikaa lämmintä kaakaota.

Pitääköhän lämpimään kaakaohon laittaa ensin vaan maito ja sit lämmittää ja sit sekottaa jauhe sekaan..? Mä tein niin että sekotin ensin jauheet ja maidon ja sitten laitoin mikroon.. Mistä mä voisin muistaa kun en ole moneen vuoteen juonut lämmintä kaakaota. Kylmää sen olla pitää.