Mä lapsin kotinn puolen päivän aikaan sieltä Marilta. Mä onnistuin tulemaan juuri oikeaan aikaan, siis ruoka aikaan. Pruii possusein, omenapiirakkaa, nams.

Meillä oli kuistilla kahvipöytä katettuna ja kahta sorttia piirakkaa. Ja vaari oli meillä kanssa päiväkahvilla. Se sitten kyseli koulusta ja kun kerroin mun enkun valinnaisesta että mulla on nyt kahta sorttia enkkua niin se totes että on aika kenkkua kun on niin paljon enkkua.. Sitä ei kai paljon ollu koulussa enkku kiinnostanu. Siis ennen kun tuli tähtisilmäinen opettajanainen. Enkä mä tiedä onko se nyt niin kenkkua muutenkaan opiskella enkkua, se valinnainen on rentoa, pelkkää puhumista, eikä meillä ole kirjoja tai läksyjä. Ja eri ryhmä ja kaikkea niin ihan kivaa se on. Mutta kun se on perjantaina normi enkun tunin perään. Kolme tuntia enkkua peräkkäin joka perjantai. Ja ennen niitä ruotsia. Mutta ainakin on perjantai, kympin aamu, ja lyhyt päivä, joka kuluu nopeasti. (: